Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití dropshippingu, výkonnostního marketingu a jejich automatizace pro rozvoj v elektronickém obchodě
Král, David ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na implementaci dropshippingu, výkonnostního marketingu a digitální automatizace do již fungujícího elektronického obchodu.
Komparace efektivity storytellingových a hard-sellových formátů v digitálních kampaních v prostředí sociálních sítí META na příkladu české značky Jíme zdravě
Kibrik, Igor ; Báča, Ladislav (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato práce zkoumá jeden ze segmentů digitálního marketingu a zaměřuje se na výkonnostní kampaně v rozhraní sociálních sítí META. Ty se od ostatních digitálních kanálů liší svým formátem, prostředím ale i přístupem a komunikací k cílovým skupinám. Velicedůležitájejejichkomplexnost, kterájejednouzjehohlavních předností a konkurenčních výhod. Obecně je možné jej rozdělit do 2 rovin - organická, neplacená komunikace a výkonnostní, placená komunikace. Práce je zaměřena na výkonnostní část digitálního marketingu na sociálních sítích společnosti META, která se skládá z mnoha prvků. Počínaje typologií reklamy podle cíle - Konverzní, brandová, dosahová, aplikační, etc., přes možností cílení na jednotlivá publika - Podle věku, pohlaví, aktivity na Facebookové nebo Instagramové stránce, aktivity na stránce inzerenta nebo podobnosti s jinými uživateli těchto sítí, až po samotnou podobu zobrazované reklamy, která má 2 základní části - grafickou a textovou. Z kapacitních důvodů není možné v jedné práci obsáhnout kvalitně všechny možnosti marketingu, které platforma META nabízí, a proto se tato diplomová práce zaměří na zkoumání typové podoby výkonnostních reklam s cílem provést komparaci mezi storytellingovým formátem, ve kterém má reklama za cíl prodat produkt skrze ztotožnění zákazníka s prezentovaným příběhem...
Využití dropshippingu, výkonnostního marketingu a jejich automatizace pro rozvoj v elektronickém obchodě
Král, David ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na implementaci dropshippingu, výkonnostního marketingu a digitální automatizace do již fungujícího elektronického obchodu.
Internetový marketing kulturní instituce
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Měření a optimalizace online reklamních kampaní
Koukal, Stanislav ; Novák, Matěj (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zda jsou best practices pro měření, vyhodnocování a optimalizaci PPC kampaní v české praxi využívána a jestli s nimi česká odborná veřejnost souhlasí. Zjišťování je provedeno pomocí dotazníkového průzkumu, který je zároveň praktickou částí této práce. Text pojednává ve třech kapitolách nejprve o problematice měření, vyhodnocování výsledků PPC kampaní a optimalizaci PPC kampaní. V každé kapitole jsou uvedena best practices, která jsou v rámci dotazníkového průzkumu zhodnocena. Pátá kapitola se věnuje samotnému výzkumu a prezentuje zjištěné výsledky. Klíčová slova výkonnostní marketing, SEM, PPC, optimalizace reklamních kampaní, best practice
Účinnost nástrojů internetového marketingu
Mynář, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC a Facebook reklamy z hlediska ceny a kvality návštěvy. Srovnání je provedeno na datech 74 klientů agentury Fresh Services z let 2014 až 2016. Zjišťuje statisticky významné rozdíly v cenách za návštěvu mezi nástroji, naopak zjištěné rozdíly v míře konverze se neprokázaly jako statisticky významné. V závěru práce poskytuje doporučení pro využití těchto nástrojů se zaměřením na malé a střední firmy.
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.
Zvyšování efektivity propagace komerčních služeb ICV MENDELU pomocí technik online marketingu
Bukovský, Tomáš
Bakalářská práce je zaměřena na zefektivnění propagace komerčních vzdělá-vacích služeb, poskytovaných Institutem celoživotního vzdělávání. Má být podkla-dem pro nové formy propagace a má usnadnit realizaci kampaní výkonnostního marketingu pracovníkům ICV. V práci jsou konkrétní metody online marketingu zkalkulovány, aby byl zřejmý jejich finanční přínos a jejich efektivita.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.